|
||
![]()
Онлайн бюлетин
Регистрирайте се в бюлетина, за да получавате актуални новини и информация от publics.bg |
НовиниОт България
![]() BLD се довери на Мнемоника за ИТ поддръжката на ресурсите си BLD е строително-инвестиционна компания, позната със знаковите си сгради, за които е отличена с многобройни национални и международни награди. През последните повече от 15 години е създала над 1 500 нови домове. Част е от AG Capital – най-големият холдинг за недвижими имоти в България с повече от 25 години опит. Наскоро компанията довери ИТ поддръжката на ресурсите си на Мнемоника, българска компания с почти 15-годишна история и с фокус върху киберсигурността. Повече за това разказват Десислава Нешева, ИТ мениджър, и Йордан Ангелов, финансов директор в BLD. Обхватът на проекта включва ИТ поддръжка на ресурсите на BLD – системна администрация, виртуални сървъри, компютри (над 40 с тенденция да се увеличат), включително оборудването в конферентните зали, мобилни устройства и други. Стартира за една година, като се планира да продължи дългосрочно. „Причините да започнем този проект са две: първата е, че бихме искали да развиваме и надграждаме опита на колегите ни, които дълги години се занимават с това. В допълнение, имаме дългосрочни отношения с Мнемоника и вярваме в тяхната експертиза, доказана с времето в процеса на съвместната ни работа. Решихме да им се доверим, те поддържат сървърите ни вече над 10 год. Накратко - в началото основна бе поддръжката на виртуалните сървъри, сега вече е изнесена и крайната поддръжка към тях“, разказва Йордан Ангелов, финансов директор в BLD. От BLD споделят, че с изнасянето на ИТ поддръжката екипът им има възможност да се фокусира върху основната си дейност, докато в същото време са спокойни, че всички устройства работят оптимално и са надеждно защитени. Голямо удобство е, че не са зависими от един човек и могат да разчитат на цял екип от хора, който да реагира по всяко време (24х7). Друго предимство е, че се осъществява постоянен мониторинг на услугите. Внедрена е и тикетинг система, която ще бъде и надградена в бъдеще. Контактът е основно онлайн през нея. Всеки компютър има внедрен агент и може да се реагира своевременно и в много кратки срокове. „По този начин не се налага физическо присъствие в офиса, скъсява се и времето за реакция. Това е много удобно, особено сега, когато работната среда е хибридна и много по-динамична. Обратната връзка от колегите е много положителна, запитванията се обработват много бързо - няма нерешен проблем (тикет) в рамките на ½ - 1 час“, казва ИТ мениджърът на BLD Десислава Нешева. ![]() Няма публикувани коментари Влез за да коментираш
|
![]() |
![]() |
![]() |