|
||
Онлайн бюлетин
Регистрирайте се в бюлетина, за да получавате актуални новини и информация от publics.bg |
НовиниОт света09.11.2021 г. 16:32 ч. United Group прави стратегически инвестиции в глобална OTT услуга Marquee TV
United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, обяви, че е направила стратегическа инвестиция в Marquee TV, глобалната специализирана стрийминг услуга за изкуства и култура. Инвестицията е част от 6,7 млн. британски лири във финансиране от серия А, направено от двама инвеститори за ускоряване на обновяването и глобалното разгръщане на платформата на Marquee TV. Стартирана през 2018 г. и наричана „Netflix за изкуствата“, Marquee TV е водещата световна услуга за стрийминг на сценични изкуства с абонати в над 100 страни. Инвестициите от базираната в Нидерландия United Group и международната медийна компания Viasat World ще бъдат използвани за обогатяване на предлаганото съдържание на Marquee TV с повече оригинали и ексклузивни материали, особено в подкрепа на най-горещите нови таланти. Marquee TV ще стартира също на големи платформи по целия свят и ще обнови приложенията си с нови функции, изпълнявайки обещанието си да стане основния спътник в изкуствата. Marquee TV съчетава най-богатата смесица от танци, балет, опера, театър, класическа музика, и документални филми – от съвременните и най-модерните до класиката. Предлага се директно от магазините за приложения и в големите телевизионни платформи. Целта на Marquee TV е да свързва аудитории по света с изкуства и култура, където и да се намират и както и да искат да гледат. По време на локдауните Marquee TV се утвърди като задължителното приложение за феновете на културата и партньор за организации по изкуствата, които искат да се свържат с аудитории онлайн. Изследванията показват, че 60% от публиката в областта на изкуствата е придобила навика да гледа представления онлайн, а от тях 90% продължава да гледа онлайн, дори когато гледането на живо отново става възможно. Абонаментните стрийминг услуги, които се фокусират върху една конкретна аудитория или категория съдържание, са нараснали повече от два пъти по-бързо от играчите на масовия пазар през последните две години. Marquee TV е в перфектната позиция и може да овладее и двете вълни на растеж. Съоснователят и главен изпълнителен директор на Marquee TV, Саймън Уокър, коментира: „Ние сме развълнувани да наберем този капитал не от един, а от двама брилянтни стратегически инвеститори. United Group и Viasat World са предприемачески организации, които разбират какво е необходимо, за да успеят в днешния пазар на дигитални медии. С тяхната подкрепа съм уверен, че можем да подсилим визията си, за да донесем невероятния дар на сценичните изкуства на онлайн публиката из целия свят“. Няма публикувани коментари Влез за да коментираш Интервю01.04.2024 Доц. д-р Теодора Пенева, Изследовател в ИИИ, Българска академия на науките СъбитияНяма въведени записи в тази категория! АнкетаС какво транспортно средство стигате до работните си места? |
|