|
||
![]()
Онлайн бюлетин
Регистрирайте се в бюлетина, за да получавате актуални новини и информация от publics.bg |
НовиниОт България
![]() eMAG Black Friday на 18 ноември: над 2 милиона броя продукта
Десетото юбилейно издание на eMAG Black Friday в България ще се проведе на 18 ноември, като за него са подготвени над 2 милиона продукта на склад в най-разнообразни категории, предлагани от eMAG и Marketplace търговците на платформата. За още по-добро потребителско изживяване, усъвършенстваният с иновации логистичен център на компанията близо до Букурещ – в Джойта, Румъния – е готов да поеме доставки за българския eMAG Black Friday. През последната година електронната търговия продължава да регистрира устойчив ръст, като клиентите разнообразяват пазарската си количка с продукти от нови категории, все по-често предпочитат картови плащания и правят повече поръчки през мобилните си устройства. Това се очаква да са и водещите тенденции за Black Friday 2022. Клиентите се включват в кампанията, за да намерят подходящата оферта за продуктите, от които се нуждаят, като тази година 72,7% от българите, живеещи в градски райони, са споделили намерение да купят нещо в рамките на Black Friday, според проучване, проведено през октомври от Kantar. Сред най-желаните категории са дрехи и обувки, козметика, малки домакински електроуреди, играчки и продукти за деца, спортни стоки, както и мобилни телефони, стоките за дома и телевизори. Заедно с това 96,1% от българите, живеещи в градски райони, са чували за Black Friday, а повече от един от четирима (26,7%) от запитаните, заявилите интерес да пазаруват по време на кампанията, възнамеряват да отделят над 500 лв. за това. „Традиционно, eMAG Black Friday е добър момент за покупки, тъй като клиентите имат възможност да намерят добри оферти за продукти, от които се нуждаят, както и за такива, които им харесват или за коледни подаръци. За десетото юбилейно издание на кампанията в страната се подготвяме още от лятото, като зад един-единствен ден, в който е eMAG Black Friday – 18 ноември – стоят сериозни инвестиции, много работа, експертен и отдаден екип и опитът ни като един от водещите онлайн ритейлъри за региона. Вярваме, че ще оправдаем доверието на дългогодишните ни клиенти и ще привлечем нови с първокласно потребителско изживяване“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България. Както всяка година, Black Friday е внимателно планиран и eMAG са обезпечили стоковата наличност за офертите. За максимална оптимизация на процесите допринася и направената на групово ниво инвестиция от 43 милиона евро в „склада на бъдещето” – близо до Букурещ, в Джойта, Румъния, – който е оборудван с най-съвременни технологии. Логистичният център е готов да поеме доставки за българския eMAG Black Friday, които ще бъдат обработени с помощта на смарт рафтове, 432 робота тип совалка и робот за сортиране с капацитет на обработка 500 продуктови единици/час, което увеличава над 4 пъти капацитета. Кампанията се обезпечава от дружеството-майка и с 4,3 милиона евро допълнителни инвестиции в технологии – сървъри, хостинг, облачни услуги и услуги за разработка. Потребителите ще могат да изберат доставка до едно от над 3000 места за получаване в цялата страна (куриерски офиси, клоновете на Български пощи, автоматизираните денонощни станции easybox), да вземат поръчките си от един от трите шоурума на компанията у нас или те да бъдат доставени с куриер до избран адрес. За да могат да закупят желаните продукти, без напрежение за личния бюджет, клиентите на eMAG ще имат на разположение и гъвкави опции за плащане: те могат да изберат да плащат с кредитна карта или да се възползват от безлихвени вноски с онлайн одобрение. Възможно е и използването на специалната кобрандирана карта, с която потребителите могат да пазаруват онлайн с разсрочено плащане и 0% лихва. Когато използват картата, клиентите трупат и бонус точки. ![]() Няма публикувани коментари Влез за да коментираш
|
![]() |
![]() |
![]() |