Новини

От България Bookmark and Share

19.09.2022 г.  16:30 ч.
УниКредит Булбанк е най-добрата дигитална банка в България
АВТОР: publics.bg


  • © УниКредит Булбанк

За 23-та поредна година международното финансово списание Global Finance отличи най-добрите дигитални банки. УниКредит Булбанк е избрана за най-добра дигитална банка за 2022 година в България. Победителите са селектирани от жури, представител на глобалния лидер в консултантските услуги, технологиите и аутсорсинга Infosys, а финалната оценка е дадена от редакционния екип на Global Finance.  Печелившите банки в класацията на международното списание са избрани въз основа на критерии, включващи успеваемост на стратегията за привличане и обслужване на дигитални клиенти, успех в привличането на клиенти на дигитални услуги, растеж на дигиталната клиентска база, обхват на предлаганите услуги, доказани ползи на дигитални инициативи, дизайн и функционалност на уеб и мобилни приложения.

„Продължаващата няколко години пандемия ускори усилията на банките към дигитализация. Пазарът стана свидетел на бързата еволюция в електронното предлагане“, коментира Джоузеф Джарапуто, основател и главен редактор на Global Finance. “Тези финансови институции, които най-добре въведоха нови продукти и услуги бяха отличени в класацията на Global Finance „Най-добри дигитални банки за 2022“, допълва той. „Щастливи сме, че за поредна година успяваме да затвърдим лидерската си позиция в класацията на Global Finance. В началото на 2021 реализирахме пълен редизайн на мобилното ни приложение Булбанк Мобайл. Година по-късно отчитаме изключителни положителни тенденции.

Към края на месец юли, имаме почти 550 хиляди активни мобилни потребители, а за първите седем месеца на 2022 отчитаме ръст от над 30% в средномесечния брои влизания в приложението, спрямо същия период през 2021г. Същевременно в унисон със стратегията ни за дигитализация на банката стартирахме и дигиталната платформа Omnichannel, която цели да предлага иновативно обслужване през всички налични канали – онлайн и мобилно банкиране, клонова мрежа и кол център, благодарение на която предоставяме на нашите клиенти идентичен процес и потребителско изживяване за най-често използваните продукти от физически лица“, коментира Борислав Генов, директор „Банкиране на дребно“ и член на Управителния съвет на УниКредит Булбанк.

Omnichannel е напълно интегрирана платформа с приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл и филиалите на банката в предлагането на новите планове за ежедневно банкиране на УниКредит Булбанк. От началото на 2022 г. банката промени изцяло индивидуалния модел за управление на портфейла на своите клиенти с въвеждането на новите планове за ежедневно банкиране. От началото на 2023 г. премиум пакетът „Макс“ ще бъде надграден и с услугата „личен банкер” По този начин клиенти на банката, избрали премиум пакета „Макс“, получават обслужване, включващо индивидуален подход и неограничени банкови продукти. През изминалите месеци банката успя да реализира и редица нововъведения в дигиталните услуги, предлагани през мобилното приложение Булбанк Мобайл и през онлайн банкирането - Булбанк Онлайн.

В края на 2021 г. клиентите на Булбанк Мобайл получиха възможност за SEPA плащания, което им позволява да нареждат средства към страните от Европейската икономическа общност без ограничение на локацията им. Месец по-късно стартира още една нова функционалност в Булбанк Мобайл – „Превод по мобилен номер“, чрез която клиентите могат да превеждат и получават средства по телефонен номер без необходимост да попълват сметка и детайли за получателя. В следствие на различни подобрения и повече възможности за плащания общата сума на преводи, направени през Булбанк Мобайл, нараства с 50% за първите седем месеца на 2022, спрямо същия период на 2021.

Допълнително доказателство за правилната посока на развитие на Булбанк Мобайл са и резултатите за плащания с дигитален портфейл, като само за първите 7 месеца на 2022 г. броят на плащанията през вградения  дигитален портфейл в Булбанк Мобайл и Apple Pay бележат сериозен ръст от 100% спрямо същия период през 2021 г. Не на заден план остават и реализираните подобрения за юридически лица, предлагани от онлайн банкирането на банката - Булбанк Онлайн. Само част от тях са предоставяне на електронен ПИН за активиране на достъп до Булбанк Онлайн; дигитална заявка за банкова референция като клиентите на УниКредит Булбанк могат да заявяват банкова референция директно от своя профил в Булбанк Онлайн, а през август 2022, стартира и най-новата функционалност за юридически лица в Булбанк Онлайн – мониторинг на финансови показатели на компанията и сравнителен анализ спрямо пет конкурентни компании на пазара.


ЕТИКЕТИ: УниКредит Булбанк | Финанси | Финансиране | Инвестиции 


Всички новини от България

Няма публикувани коментари
Влез за да коментираш


Интервю

20.03.2022  Теодор Бобочиков, Управляващ партньор, V-Ridium
Трансформация на енергетиката – тенденции и двигатели
Пълен текст

Събития

Няма въведени записи в тази категория!

Анкета

С какво транспортно средство стигате до работните си места?











 



Нашият уебсайт използва „бисквитки“, които гарантират възможно най-оптимална работа със сайта. За повече информация вж. как се използват „бисквитки“ и как да промените настройките си.

„Бисквитки“

Какво представляват „бисквитките“?

„Бисквитката“ е малък текстови файл, който даден уебсайт съхранява на Вашия компютър или мобилно устройство при всяко Ваше посещение на сайта. Използването на такива файлове е широко разпространено, за да могат да функционират уебсайтовете или да са по-ефективни, както и за да се предоставя информация на собствениците на сайта.

Как става използването на „бисквитките“?

Уеб сайта Google Analytics — услуга за уеб анализ, предоставяна от Google, Inc. („Google“), за да се подпомогне анализът на използването на уебсайта. За тази цел Google Analytics използва „бисквитки“ — текстови файлове, които се съхраняват на Вашия компютър.

Получената чрез тези файлове информация относно начина Ви на ползване на уебсайта — стандартна информация за регистрация в интернет (вкл. Вашия IP адрес) и информация за поведението на посетителите в анонимна форма — се предоставя на Google и се съхранява от него, включително на сървъри в САЩ. Google ще направи анонимна изпратената информация чрез премахване на последния октет от Вашия IP адрес преди нейното запазване.

Google използва тази информация съгласно условията за ползване на Google Analytics, за да прави оценка на начините на ползване на уебсайта и да докладва относно дейностите, извършвани на уебсайта.

Няма да използваме и няма да допуснем трета страна да използва инструмента за статистически анализ с цел проследяване или събиране на каквато и да било информация, чрез която би могла да се установи самоличността на посетителите на сайта. Google може да предоставя на трети страни информацията, събрана чрез Google Analytics, когато това се изисква от закона или когато тези трети страни обработват информацията от името на Google.

Съгласно условията за ползване на Google Analytics Вашият IP адрес няма да бъде свързван от Google с никакви други данни, с които Google разполага.

Имате право да откажете ползването на „бисквитки“ на Google Analytics, като изтеглите и инсталирате приложението Google Analytics Opt-out Browser Add-on. Приложението се свързва с Google Analytics JavaScript (ga.js), за да посочи, че информацията относно посещението на уебсайта следва да не се изпраща на Google Analytics.

„Бисквитките“ се използват и за регистриране на Вашето съгласие (или несъгласие) с използването на такива файлове на този уебсайт, така че да не се налага този въпрос да Ви бъде задаван при всяко Ваше посещение на сайта.

Приложение Google Analytics Opt-out Browser Add-on

Как се контролира използването на „бисквитките“?

Можете да контролирате и/или изтривате „бисквитките“, когато пожелаете. Можете да заличите всички „бисквитки“, които вече се съхраняват на Вашия компютър, както и да настроите повечето браузъри така, че да не допускат съхраняването на „бисквитки“.

Пълна информация за бисквитките

Управление на „бисквитките“ във Вашия браузър

Повечето браузъри Ви позволяват:
  • да виждате какви „бисквитки“ са съхранени и да ги заличавате поотделно
  • да блокирате „бисквитки“ на трета страна
  • да блокирате „бисквитки“ на конкретни сайтове
  • да блокирате инсталирането на всякакви „бисквитки“
  • да заличите всички „бисквитки“ при затваряне на браузъра

Ако сте избрали опцията да заличите „бисквитките“, трябва да знаете, че настройките за предпочитания ще бъдат изгубени. Освен това, ако блокирате изцяло съхраняването на „бисквитки“, много сайтове, включително и този, няма да работят оптимално, а опцията за излъчване в интернет (webcast) изобщо няма да функционира. Ето защо не е препоръчително да се изключва опцията за „бисквитки“ при използване на услугите ни за излъчване в интернет.
X