Новини

От света Bookmark and Share

01.06.2022 г.  09:23 ч.
Siemens добави нови инструменти за хибридно сътрудничество към Comfy
АВТОР: publics.bg


  • © Siemens

Siemens въведе набор от нови функции и инструменти за сътрудничество в своето приложение за дигитално работно място Comfy. Приложението може да играе ключова роля за компаниите, чиито служители се завръщат в офисите след пандемията при хибриден режим на работа. Новите функции целят да отговорят на притесненията на служителите относно хибридната форма на труд, сред които липса на социални контакти, трудности при изграждане и поддържане на професионална мрежа и ограничени възможности за сътрудничество. Новите функции бяха обявени по време на Хановерския панаир и ще бъдат налични от юни 2022 г. Те са част от решението „Flexible Spaces“ на Comfy и помагат за създаването на по-силна общност чрез дигитализирано, базирано на приложение изживяване за служителите. Допълнителните интструменти увеличават максимално възможностите за сътрудничество и нетуъркинг, като предоставят на служителите информация за предпочитанията на колегите и им позволяват да намерят свои сътрудници в офиса. Новите функции включват:

- Функция за избор на работно място: Служителите могат да задават своите предпочитания за работно място и да виждат на карта в приложението къде са избрали да работят техните колеги. Те също така могат да задават и преглеждат предпочитаните дни в офиса на други членове на екипа, за да координират своите работни графици с техните.

- Филтър за планирано време в офиса: С филтър в приложението служителите могат да разберат кога определени колеги идват в офиса, за да могат предварително да планират своя график. Филтърът също така улеснява въвеждането на нови служители, тъй като те могат да видят графиците на други членове на екипа и да се срещнат лице в лице с тях. Служителите сами решат дали планираното им работно време в офиса да се споделя с другите или не.

- Резервация от името на колега: Тази функция опростява процеса на организиране на срещи и резервиране на бюра или конферентни зали, като позволява на служителите да резервират места за други хора или да оторизират свой колега да резервира място от тяхно име. Функцията за резервация е интегрирана с календарни приложения.

„Нашите нови функции за гъвкави пространства облекчават „синдрома на празния офис“ и позволяват на компаниите да възстановят чувството за общност, като подобряват удобството при резервациите на пространство и създават възможности за сътрудничество и нетуъркинг“, казва Щефан Шваб, главен изпълнителен директор на Comfy|Enlighted. „За да постигнат успех при въвеждането на хибриден модел на работа и връщането на служителите в офисите, компаниите трябва внимателно да обмислят как могат да подобрят изживяването на служителите. Тези нови инструменти се основават на основната идея на Comfy – да улесни служителите да се свързват помежду си, като им позволи по-голяма видимост за това кога техните колеги ще бъдат в офиса“.

Проучване, публикувано от Siemens през ноември 2021 г., установи, че служителите виждат ясни ползи от хибридния модел, включително по-добър баланс между работата и личния живот (73%), по-голяма гъвкавост (59%) и подобрена производителност (38%). Мнозина обаче посочват липсата на социални контакти (65%), трудностите при изграждането и поддържането на вътрешни мрежи (52%) и ограничените възможности за сътрудничество (43%) като основни недостатъци.

Comfy предлага широк набор от дигитални решения за работното място, които насърчават по-доброто взаимодействие между обитателите на сградата и пространствата, които те използват.  Българските инженери от Европейския център за иновации в сградните технологии на Siemens България са част от международния екип, който работи по по-нататъшното развитие на приложението.


ЕТИКЕТИ: Siemens | Comfy | Технологии | Иновации | Работно място 


Всички новини от света

Няма публикувани коментари
Влез за да коментираш


Интервю

22.08.2024  Александър Сипек, Председател на Съвета на директорите на EVN България
Моделът на либерализация изисква яснота
Пълен текст

Събития

Няма въведени записи в тази категория!

Анкета

С какво транспортно средство стигате до работните си места?











 



Нашият уебсайт използва „бисквитки“, които гарантират възможно най-оптимална работа със сайта. За повече информация вж. как се използват „бисквитки“ и как да промените настройките си.

„Бисквитки“

Какво представляват „бисквитките“?

„Бисквитката“ е малък текстови файл, който даден уебсайт съхранява на Вашия компютър или мобилно устройство при всяко Ваше посещение на сайта. Използването на такива файлове е широко разпространено, за да могат да функционират уебсайтовете или да са по-ефективни, както и за да се предоставя информация на собствениците на сайта.

Как става използването на „бисквитките“?

Уеб сайта Google Analytics — услуга за уеб анализ, предоставяна от Google, Inc. („Google“), за да се подпомогне анализът на използването на уебсайта. За тази цел Google Analytics използва „бисквитки“ — текстови файлове, които се съхраняват на Вашия компютър.

Получената чрез тези файлове информация относно начина Ви на ползване на уебсайта — стандартна информация за регистрация в интернет (вкл. Вашия IP адрес) и информация за поведението на посетителите в анонимна форма — се предоставя на Google и се съхранява от него, включително на сървъри в САЩ. Google ще направи анонимна изпратената информация чрез премахване на последния октет от Вашия IP адрес преди нейното запазване.

Google използва тази информация съгласно условията за ползване на Google Analytics, за да прави оценка на начините на ползване на уебсайта и да докладва относно дейностите, извършвани на уебсайта.

Няма да използваме и няма да допуснем трета страна да използва инструмента за статистически анализ с цел проследяване или събиране на каквато и да било информация, чрез която би могла да се установи самоличността на посетителите на сайта. Google може да предоставя на трети страни информацията, събрана чрез Google Analytics, когато това се изисква от закона или когато тези трети страни обработват информацията от името на Google.

Съгласно условията за ползване на Google Analytics Вашият IP адрес няма да бъде свързван от Google с никакви други данни, с които Google разполага.

Имате право да откажете ползването на „бисквитки“ на Google Analytics, като изтеглите и инсталирате приложението Google Analytics Opt-out Browser Add-on. Приложението се свързва с Google Analytics JavaScript (ga.js), за да посочи, че информацията относно посещението на уебсайта следва да не се изпраща на Google Analytics.

„Бисквитките“ се използват и за регистриране на Вашето съгласие (или несъгласие) с използването на такива файлове на този уебсайт, така че да не се налага този въпрос да Ви бъде задаван при всяко Ваше посещение на сайта.

Приложение Google Analytics Opt-out Browser Add-on

Как се контролира използването на „бисквитките“?

Можете да контролирате и/или изтривате „бисквитките“, когато пожелаете. Можете да заличите всички „бисквитки“, които вече се съхраняват на Вашия компютър, както и да настроите повечето браузъри така, че да не допускат съхраняването на „бисквитки“.

Пълна информация за бисквитките

Управление на „бисквитките“ във Вашия браузър

Повечето браузъри Ви позволяват:
  • да виждате какви „бисквитки“ са съхранени и да ги заличавате поотделно
  • да блокирате „бисквитки“ на трета страна
  • да блокирате „бисквитки“ на конкретни сайтове
  • да блокирате инсталирането на всякакви „бисквитки“
  • да заличите всички „бисквитки“ при затваряне на браузъра

Ако сте избрали опцията да заличите „бисквитките“, трябва да знаете, че настройките за предпочитания ще бъдат изгубени. Освен това, ако блокирате изцяло съхраняването на „бисквитки“, много сайтове, включително и този, няма да работят оптимално, а опцията за излъчване в интернет (webcast) изобщо няма да функционира. Ето защо не е препоръчително да се изключва опцията за „бисквитки“ при използване на услугите ни за излъчване в интернет.
X
} catch(err) {}