|
||
![]()
Онлайн бюлетин
Регистрирайте се в бюлетина, за да получавате актуални новини и информация от publics.bg |
НовиниОт България
![]() УниКредит Булбанк: Дигиталните канали са основен инструмент за разплащания на нашите клиенти
В отговор на постоянното усъвършенстване на дигиталните услуги все повече потребители предпочитат възможностите на дигиталните банкови плащания. Ясно доказателство за това са и ръстовете в плащанията през мобилното банкиране Булбанк Мобайл. За първото тримесечие на 2022 г., общата сума на преводите през този канал е нараснала с 37%, спрямо 2021 г.. Една от най-използваните функционалности през мобилното приложение за плащане на комунални задължения, също бележи сериозно нарастване, като сумата на платените битови сметки за първите три месеца на 2022 г. е с почти 40% повече, спрямо предходната година. За да подпомогне този резултат, банката направи редица подобрения в услугата, включително и разширяване на списъка с комунални доставчици, които вече надхвърлят 500. По данни на банката, през първото тримесечие на 2022 г. средната сума на платена комунална сметка през Булбанк Мобайл е 70 лева, което е с 15% повече, спрямо първите три месеца на 2021 г., когато е била средно 60 лева. През февруари 2022 г., на национално ниво, влязоха в сила подобрения в платежната система на Борика (Бисера 6+), които целяха по-бързото изпълнение на междубанковите разплащания в лева. Преди въвеждане на промените, обработката на този тип плащания се случваха три пъти дневно, в интервала от 8:00 до 17:00, докато днес, клиентите имат възможност да наредят своя превод в часовия диапазон от 8:00 до 20:00, като тяхното плащане ще бъде изпълнено в рамките на един час. От април 2022 г., УниКредит въведе още по-бърз процес за своите клиенти, които нареждат плащания от банката, като ги изпраща за обработка на всеки 5 минути, което допълнително стимулира този тип преводи. За съпоставка, през първите три месеца на 2022 г., сумата на междубанковите кредитни преводи в лева, наредени през Булбанк Мобайл, нараства с почти 40%. „В процеса по дигитализиране на продукти и услуги в УниКредит Булбанк се ръководим от разбирането си да предлагаме максимално ефективно потребителско обслужване. Клиентите ни да започнат един процес дигитално и да го финализират за оптимално кратко време, напълно спокойни за своите средства. Щастливи сме, че отчитаме значителен ръст при ползването на дигиталните канали на банката, което е ясна индикация, че се движим в правилната посока“, коментира Виктор Стоянов, Директор Дистанционни услуги и дигитални канали. ![]() Няма публикувани коментари Влез за да коментираш
|
![]() |
![]() |
![]() |