|
||
![]()
Онлайн бюлетин
Регистрирайте се в бюлетина, за да получавате актуални новини и информация от publics.bg |
НовиниОт България
![]() d:istinkt е PR агенция на годината за 2022 г.
d:istinkt е тазгодишният носител на приза „Агенция на годината“ в конкурса BAPRA Bright Awards 2022, организиран от Българската асоциация на PR агенциите. Наградите бяха връчени по време на тържествена церемония и оценяват постиженията на комуникационните агенции за последната година и иновативните подходи при създаване на комуникационни стратегии и кампании. Освен голямата и най-желана награда, d:istinkt спечели и още девет награди за кампании, реализирани за брандове като телекомуникационния оператор Yettel, търговската верига Лидл България и най-големия работодател в CX (Customer Experience) индустрията в страната TELUS International. „През последните четири години агенцията ни премина през мащабна трансформация, пое в нова стратегическа посока и спечели доверието на ключови брандове, които ни се довериха за тяхната PR комуникация, стратегическо планиране и най-вече творчески решения. И резултатите са налице. Благодарни сме за доверието им и вярвам, че заедно продължаваме към следващите успехи“, каза Боян Иванович, изпълнителен директор на d:istinkt. Високото отличие за d:istinkt е резултат от стратегическото преструктуриране на компанията, стартирало през 2018 г. Миналата година групата премина всеобхватен ребранд, вкл. ново име, лого и визуална идентичност. След въвеждането на новата корпоративна стратегия d:istinkt продължава да отчита стабилен ръст в приходите си, като само за последната финансова година той е 54% спрямо 2020 г. Наред с престижното признание за цялостната дейност на комуникационната агенция, кампанията, която заслужи най-много отличия, бе „Digital Scouts – Знаеш, преди да скролваш“, реализирана за Yettel България. Кампанията получи две първи награди в категориите „Награда за PR иновации” и „Кампания за корпоративна социална отговорност“, второ място в категория „Инфлуенсър маркетинг кампания“ и трето място в категория „Комуникации към крайни потребители“. Digital Scouts има за цел да повиши осведомеността на децата и младежите и да ги обучи как да се предпазват от опасностите в интернет. За трите издания досега играта достигна до повече от 40 000 подрастващи и по време на кампанията стана №1 приложение по брой сваляния в App Store и Google Play, в категория „Образование“. ![]() Няма публикувани коментари Влез за да коментираш
|
![]() |
![]() |
![]() |