|
||
Онлайн бюлетин
Регистрирайте се в бюлетина, за да получавате актуални новини и информация от publics.bg |
НовиниОт България20.12.2021 г. 11:50 ч. Теленор представя иновативни корпоративни услуги в първия си каталог за бизнеса
Теленор обединява всички предложения за бизнеса в нов каталог. Спектърът от бизнес услуги, които компанията предлага, е широк и включва услуги като фиксиран интернет за офиса през мобилна мрежа, колокация и услуга за изграждане на електронен магазин в помощ на стартиращи бизнеси, които искат да пренесат операциите си онлайн, особено в пандемичен контекст. „В Теленор искаме да предоставяме смислени и значими продукти и услуги, персонализирани за специфичните нужди на бизнес клиентите ни. Това, което ни прави различни, нашият постоянен стремеж и усилия да останем надежден, прозрачен и доверен партньор“, каза Богдан Узелац, главен търговски директор, Теленор България. Част от предложенията на Теленор е и услугата Digital Office, която събира всички работни процеси на едно място. Digital Office е приложение, което разполага с разнообразни модули, които могат да изпълняват различни функции, според нуждите на конкретния бизнес. Списъкът с функции включва публикуване на вътрешни корпоративни новини, списък с контактите на всички служители, който улеснява вътрешната комуникация, провеждането на анкети и откриването на отворени позиции - всичко на едно централизирано и дигитализирано място. Теленор предлага и Aвтопарк решения за управление на служебни автомобили. С тази услуга мениджмънтът може да наблюдава и контролира служебните автомобили, да следи с каква скорост се движат и накъде пътуват, като всичко това се случва в реално време. Услугата се предлага без първоначална инвестиция за оборудване, тъй като GPS устройството, което се монтира в автомобила, е включено в месечната такса. Чрез услугата Виртуална телефонна централа, Теленор предлага на бизнеса последно поколение платформа за разговори с клиенти и партньори. Решението помага на малки и големи бизнеси да организират служебната си комуникация така, че екипът да е винаги на линия, а контактът с тях да е безупречен. Платформата поддържа над 50 функционалности като всяка организация може да избере подходящите спрямо нуждите си. Няма публикувани коментари Влез за да коментираш Интервю01.04.2024 Доц. д-р Теодора Пенева, Изследовател в ИИИ, Българска академия на науките СъбитияНяма въведени записи в тази категория! АнкетаС какво транспортно средство стигате до работните си места? |
|