|
||
Онлайн бюлетин
Регистрирайте се в бюлетина, за да получавате актуални новини и информация от publics.bg |
НовиниОт света24.11.2021 г. 12:47 ч. Xiaomi отчита стабилен ръст на приходите и печалбите за третото тримесечие на 2021 г.
Xiaomi Corporation, компания за потребителска електроника и интелигентно производство със смартфони и интелигентен хардуер, свързани с платформата „Интернет на нещата“ (IoT), обяви своите неодитирани консолидирани резултати за тримесечието и полугодието, приключващи на 30 септември 2021 г. През третото тримесечие на 2021 г. общите приходи на Xiaomi възлизат на 78,1 милиарда китайски юана (RMB), което представлява увеличение от 8,2% спрямо предходната година, ръст от 25,4% на годишна база. Повлияни от глобалната макросреда, както и от настроенията на пазара към технологичния сектор в Китай през третото тримесечие, дългосрочните инвестиции на Xiaomi, оценявани по стойността на печалбата или загубата през текущия период, генерират нереализирани финансови загуби, които са имали значително влияние върху нетната печалба на Xiaomi. Независимо от това, рентабилността на основния бизнес на Xiaomi поддържа стабилен растеж. Xiaomi демонстрира отличен бизнес модел и работа с общи приходи и нетна печалба, поддържайки стабилен растеж. Междувременно глобалните активни потребители на Xiaomi за 30 дни на MIUI надхвърлиха 500 милиона към 22 ноември 2021 г., отбелязвайки поредното постижение от стратегията на Xiaomi „Smartphone x AIoT“. „През третото тримесечие на 2021 г. ние продължаваме да затвърждаваме нашата основна стратегия Smartphone × AIoT и да напредваме в пазара на премиум смартфони. Класирахме се на 1-во място по доставки на смартфони в 11 държави и региони. Продължихме да изследваме и да въвеждаме иновации в продуктите и технологиите, за да подобрим допълнително нашата конкурентоспособност премиум пазара. Приходите ни от интернет услуги достигнаха нов тримесечен връх и ние продължаваме да инвестираме в разработки, които са в основата на конкурентоспособността на нашите продукти“ , заявяват от компанията. Към 22 ноември 2021 г. глобалните активни потребители на MIUI на Xiaomi за 30 дни надхвърлиха 500 милиона, затвърждавайки стратегията „Smartphone x AIoT“. Няма публикувани коментари Влез за да коментираш Интервю01.04.2024 Доц. д-р Теодора Пенева, Изследовател в ИИИ, Българска академия на науките СъбитияНяма въведени записи в тази категория! АнкетаС какво транспортно средство стигате до работните си места? |
|