|
||
Онлайн бюлетин
Регистрирайте се в бюлетина, за да получавате актуални новини и информация от publics.bg |
НовиниОт света15.10.2021 г. 10:38 ч. БАТ се ангажира да постигне нулеви нетни емисии до 2050 г.
Днес, 15 октомври, на световния ден за действия, свързани с опазването на климата, БАТ обяви, че се включва в глобалната кампания, подкрепена от ООН, Race to Zero и се ангажира с постигането на нулеви нетни емисии до 2050 г. Ограничаването на покачването на средната глобална температура до 1,5°C над нивата от преди индустриална дейност изисква мащабни действия, а компаниите играят ключова роля в този процес. Затова БАТ преизчислява целите си, свързани с устойчивото развитие, и се ангажира да постигне нулеви емисии в бизнеса си до 2050 г. Race to Zero е най-голямото към момента обединение, посветено на каузата да намали емисиите в глобален мащаб наполовина до 2030 г. и да постигне нулеви нетни въглеродни емисии до 2050 г. В кампанията участват над 4000 бизнеса и компании, които отговарят за близо 25% от световните въглеродни емисии и за над 50% от световния БВП. Ангажиментът на БАТ идва преди важни глобални събития с фокус върху борбата с измененията в климата, включително предстоящата през октомври среща на Г-20 (G20 Summit) и конференцията COP26 за промените в климата в Глазгоу през ноември. „Нашата цел да изградим A Better Tomorrow гарантира, че устойчивостта е в центъра на всичко, което правим. Горди сме да подкрепим кампанията Race to Zero. Участието ни в нея е допълнение на новите категории продукти, които лансираме чрез Vuse, glo и Velo, както и на амбицията ни да достигнем приход от 5 млрд. паунда от тази нова категория продукти до 2025 г. и 30 млн. потребители на продукти без процес на горене“, коментира Кингсли Уитън, главен маркетинг директор в БАТ. Няма публикувани коментари Влез за да коментираш Интервю01.04.2024 Доц. д-р Теодора Пенева, Изследовател в ИИИ, Българска академия на науките СъбитияНяма въведени записи в тази категория! АнкетаС какво транспортно средство стигате до работните си места? |
|