Новини

От България Bookmark and Share

01.09.2021 г.  12:05 ч.
Schneider Electric с поредица подкасти: лидери при каналите за продажби споделят стратегии за бизнес растеж
АВТОР: publics.bg


  • © Schneider Electric

Schneider Electric, лидерът в дигиталната трансформация на енергийния мениджмънт и автоматизацията, обяви старта на новата си поредица от подкасти с експертна информация от лидерите в областта на продажбените канали от цяла Европа. Перспективи пред каналите за продажби в ИТ ще осигури на доставчиците на ИТ решения платформа за дискусии по ключови тенденции при дигиталната трансформация, нововъзникващите технологии като изкуствения интелект (AI), дистанционния мониторинг и edge computing (локално разпределените системи) и ще предложи на абонатите на поредицата задълбочен анализ от първа ръка за това как бизнес лидерите са подкрепили клиентите и са спомогнали за ускорен растеж по време на пандемията.

Водещ на всеки епизод е директор Канали за продажби от различни подразделения на Schneider Electric в Европа, а негови гости са партньори от ИТ общността. Така Перспективи пред каналите за продажби в ИТ  предлага на своите слушатели лична оценка и споделен опит и им разкрива как продажбените звена са се адаптирали и са посрещнали търсенето от страна на клиентите във време на макроикономически трудности. Доставчиците на ИТ решения, дистрибуторите с добавена стойност, доставчиците на управлявани услуги, системните интегратори и дистрибутори могат да слушат и да се абонират за първите три епизода на подкаста Перспективите пред каналите за продажби в ИТ чрез Apple Podcasts, Spotify Podcasts, Google Podcasts и Stitcher Podcasts – или да научат повече на APC.com. Най-новият епизод е с участието на Тим Сулинг, вицепрезидент Глобална Business Intelligence в Ingram Micro, който гостува на Джайлс Патисън, директор за ИТ продажбени канали и стратегии в Schneider Electric Europe. Двамата правят анализ на това как подходът на Ingram Micro към науката за данните помага на партньорите да се развиват.

Освен това епизодът предлага важни изводи за това как партньорите от продажбените канали могат да се възползват от стратегическия инструмент business intelligence, за да идентифицират нови стратегии за привличане на клиенти, да осъществяват прецизно таргетирани кампании за генериране на търсене и да ускорят рентабилността. „През последната година видяхме как нашите партньори бързо се адаптират към кризисните явления и поемат активна роля заедно със своите клиенти — помагайки им да останат свързани и да имат възможност да работят отвсякъде,” посочва Тим Сулинг, вицепрезидент Глобална Business Intelligence в Ingram Micro. „Всеки от тези сценарии изисква различен подход за генериране на търсене, където business intelligence и анализът на данните се превръщат във вододел между успеха и неуспеха. Подкастите са чудесен начин да споделяме знания и да се учим от опита на другите. Поздравления за Schneider Electric за новия подкаст Перспективи пред каналите за продажби в ИТ“.


ЕТИКЕТИ: Schneider Electric | Подкаст | Дигитална трансформация 


Всички новини от България

Няма публикувани коментари
Влез за да коментираш


Интервю

24.10.2021  Веселин Тодоров, председател на АТППГВ
Естественият път на прехода е постепенната замяна на въглищата с природен газ
Пълен текст

Събития

Няма въведени записи в тази категория!

Анкета

publics.bg ви пита: С какво ще се отоплявате през настъпващия зимен сезон?









 



Нашият уебсайт използва „бисквитки“, които гарантират възможно най-оптимална работа със сайта. За повече информация вж. как се използват „бисквитки“ и как да промените настройките си.

„Бисквитки“

Какво представляват „бисквитките“?

„Бисквитката“ е малък текстови файл, който даден уебсайт съхранява на Вашия компютър или мобилно устройство при всяко Ваше посещение на сайта. Използването на такива файлове е широко разпространено, за да могат да функционират уебсайтовете или да са по-ефективни, както и за да се предоставя информация на собствениците на сайта.

Как става използването на „бисквитките“?

Уеб сайта Google Analytics — услуга за уеб анализ, предоставяна от Google, Inc. („Google“), за да се подпомогне анализът на използването на уебсайта. За тази цел Google Analytics използва „бисквитки“ — текстови файлове, които се съхраняват на Вашия компютър.

Получената чрез тези файлове информация относно начина Ви на ползване на уебсайта — стандартна информация за регистрация в интернет (вкл. Вашия IP адрес) и информация за поведението на посетителите в анонимна форма — се предоставя на Google и се съхранява от него, включително на сървъри в САЩ. Google ще направи анонимна изпратената информация чрез премахване на последния октет от Вашия IP адрес преди нейното запазване.

Google използва тази информация съгласно условията за ползване на Google Analytics, за да прави оценка на начините на ползване на уебсайта и да докладва относно дейностите, извършвани на уебсайта.

Няма да използваме и няма да допуснем трета страна да използва инструмента за статистически анализ с цел проследяване или събиране на каквато и да било информация, чрез която би могла да се установи самоличността на посетителите на сайта. Google може да предоставя на трети страни информацията, събрана чрез Google Analytics, когато това се изисква от закона или когато тези трети страни обработват информацията от името на Google.

Съгласно условията за ползване на Google Analytics Вашият IP адрес няма да бъде свързван от Google с никакви други данни, с които Google разполага.

Имате право да откажете ползването на „бисквитки“ на Google Analytics, като изтеглите и инсталирате приложението Google Analytics Opt-out Browser Add-on. Приложението се свързва с Google Analytics JavaScript (ga.js), за да посочи, че информацията относно посещението на уебсайта следва да не се изпраща на Google Analytics.

„Бисквитките“ се използват и за регистриране на Вашето съгласие (или несъгласие) с използването на такива файлове на този уебсайт, така че да не се налага този въпрос да Ви бъде задаван при всяко Ваше посещение на сайта.

Приложение Google Analytics Opt-out Browser Add-on

Как се контролира използването на „бисквитките“?

Можете да контролирате и/или изтривате „бисквитките“, когато пожелаете. Можете да заличите всички „бисквитки“, които вече се съхраняват на Вашия компютър, както и да настроите повечето браузъри така, че да не допускат съхраняването на „бисквитки“.

Пълна информация за бисквитките

Управление на „бисквитките“ във Вашия браузър

Повечето браузъри Ви позволяват:
  • да виждате какви „бисквитки“ са съхранени и да ги заличавате поотделно
  • да блокирате „бисквитки“ на трета страна
  • да блокирате „бисквитки“ на конкретни сайтове
  • да блокирате инсталирането на всякакви „бисквитки“
  • да заличите всички „бисквитки“ при затваряне на браузъра

Ако сте избрали опцията да заличите „бисквитките“, трябва да знаете, че настройките за предпочитания ще бъдат изгубени. Освен това, ако блокирате изцяло съхраняването на „бисквитки“, много сайтове, включително и този, няма да работят оптимално, а опцията за излъчване в интернет (webcast) изобщо няма да функционира. Ето защо не е препоръчително да се изключва опцията за „бисквитки“ при използване на услугите ни за излъчване в интернет.
X