Новини

От света Bookmark and Share

08.06.2021 г.  9:04 ч.
United Group представи финансови резултати за 2020 г. и първото тримесечие на 2021 г.
АВТОР: publics.bg


  • © United Group

След последната среща на 27 май с инвеститори относно представянето за изминалото тримесечие, United Group обявява резултати за 2020 г. и първото тримесечие на 2021 г. Като коментар за представянето на United Group, главният изпълнителен директор Виктория Боклаг заяви: „2020 г. беше една от най-трансформиращите години в нашата история, а 2021 г. изглежда също толкова важна. Положителните тенденции в оборота и EBITDA продължиха през цялата 2020 г. и 2021 г. Нашият стабилен растеж бе подкрепен от ключови придобивания, които откриха нови пазари за нас и които са в основата на продължителната лидерска позиция на United Group в региона като доставчик на телекомуникационни и медийни услуги. Виждаме значителни възможности за растеж на всеки нов пазар, както и полезни взаимодействия с останалата част от United Group”.

Навлизането на United Group в Хърватия, България и Гърция увеличи цялостно покритието на пазара, обслужван от компанията, до приблизително 40 милиона души. Проформа приходите значително се увеличиха, достигайки близо 2 милиарда годишно. В края на първото тримесечие услугите са нараснали с повече от 120% в сравнение с година по-рано, равняващи се на близо 11 милиона. Въпреки че по-голямата част от увеличенията са постигати през придобивания, компанията успешно реализира и допълнителен растеж през този период. Това включва платена кабелна телевизия, телефония, мобилни мрежи и интернет, както и нарастващ дял на пакетни услуги. Органичният растеж през изминалата година е от особено значение предвид предизвикателствата, породени от пандемията от COVID-19.

През първото тримесечие на 2021 г. българският оператор Vivacom генерира 29% от приходите на компанията, следван от Telemach Словения с 14%, гръцкия Forthnet също с 14%, SBB Сърбия с 13% и Telemach Хърватия с 10%. Telemach Босна и Херцеговина и  Telemach Черна гора са допринесли по по-малко от 5% от приходите на United Group. Най-големите приноси към консолидираната EBITDA през тримесечието идват от Vivacom (34%), SBB (17%), United Media (14%) и Telemach Словения (13%). През първото тримесечие на 2021 г. United Group представи и нова стратегия за Vivacom в България, която съдържа подновяване на бранда Vivacom и въвеждане на платформата на United Group – EON, една от най-популярните телевизионни и интернет платформи в региона.

Приходите за 2020 г. са се увеличили с 56,5% до 1,161.3 милиона евро от 741,8 милиона евро през 2019 г., а приходите за първото тримесечие на 2021 г. са се увеличили със 126,5% до 439,4 милиона евро от 194 милиона евро през първото тримесечие на 2020 г. Отчитайки приноса на придобитите компании през финансовата година, годишните приходи (PF L2QA) към март 2021 г. възлизат на 1 928 милиона евро. Инвестициите (Капиталови разходи) се увеличават с 57,3% до 310,2 милиона евро през 2020 г. от 197,2 милиона евро през 2019 г., докато капиталовите разходи за първото тримесечие на 2021 г. са се увеличили с 57,9% до 91,3 милиона евро спрямо 57,8 милиона евро през първото тримесечие на 2020 г. Допълнителна информация за представянето на компанията може да бъде намерена на уебсайта на United Group тук.


ЕТИКЕТИ: United Group | Телекомуникации | ИТ | Комуникации | Технологии | Финансови резултати 


Всички новини от света

Няма публикувани коментари
Влез за да коментираш


Интервю

01.08.2021  Илия Лингорски, Главен икономист, Българска банка за развитие
Зелената сделка е голям шанс за страната ни
Пълен текст

Събития

Няма въведени записи в тази категория!

Анкета

publics.bg ви пита: С какво ще се отоплявате през настъпващия зимен сезон?









 



Нашият уебсайт използва „бисквитки“, които гарантират възможно най-оптимална работа със сайта. За повече информация вж. как се използват „бисквитки“ и как да промените настройките си.

„Бисквитки“

Какво представляват „бисквитките“?

„Бисквитката“ е малък текстови файл, който даден уебсайт съхранява на Вашия компютър или мобилно устройство при всяко Ваше посещение на сайта. Използването на такива файлове е широко разпространено, за да могат да функционират уебсайтовете или да са по-ефективни, както и за да се предоставя информация на собствениците на сайта.

Как става използването на „бисквитките“?

Уеб сайта Google Analytics — услуга за уеб анализ, предоставяна от Google, Inc. („Google“), за да се подпомогне анализът на използването на уебсайта. За тази цел Google Analytics използва „бисквитки“ — текстови файлове, които се съхраняват на Вашия компютър.

Получената чрез тези файлове информация относно начина Ви на ползване на уебсайта — стандартна информация за регистрация в интернет (вкл. Вашия IP адрес) и информация за поведението на посетителите в анонимна форма — се предоставя на Google и се съхранява от него, включително на сървъри в САЩ. Google ще направи анонимна изпратената информация чрез премахване на последния октет от Вашия IP адрес преди нейното запазване.

Google използва тази информация съгласно условията за ползване на Google Analytics, за да прави оценка на начините на ползване на уебсайта и да докладва относно дейностите, извършвани на уебсайта.

Няма да използваме и няма да допуснем трета страна да използва инструмента за статистически анализ с цел проследяване или събиране на каквато и да било информация, чрез която би могла да се установи самоличността на посетителите на сайта. Google може да предоставя на трети страни информацията, събрана чрез Google Analytics, когато това се изисква от закона или когато тези трети страни обработват информацията от името на Google.

Съгласно условията за ползване на Google Analytics Вашият IP адрес няма да бъде свързван от Google с никакви други данни, с които Google разполага.

Имате право да откажете ползването на „бисквитки“ на Google Analytics, като изтеглите и инсталирате приложението Google Analytics Opt-out Browser Add-on. Приложението се свързва с Google Analytics JavaScript (ga.js), за да посочи, че информацията относно посещението на уебсайта следва да не се изпраща на Google Analytics.

„Бисквитките“ се използват и за регистриране на Вашето съгласие (или несъгласие) с използването на такива файлове на този уебсайт, така че да не се налага този въпрос да Ви бъде задаван при всяко Ваше посещение на сайта.

Приложение Google Analytics Opt-out Browser Add-on

Как се контролира използването на „бисквитките“?

Можете да контролирате и/или изтривате „бисквитките“, когато пожелаете. Можете да заличите всички „бисквитки“, които вече се съхраняват на Вашия компютър, както и да настроите повечето браузъри така, че да не допускат съхраняването на „бисквитки“.

Пълна информация за бисквитките

Управление на „бисквитките“ във Вашия браузър

Повечето браузъри Ви позволяват:
  • да виждате какви „бисквитки“ са съхранени и да ги заличавате поотделно
  • да блокирате „бисквитки“ на трета страна
  • да блокирате „бисквитки“ на конкретни сайтове
  • да блокирате инсталирането на всякакви „бисквитки“
  • да заличите всички „бисквитки“ при затваряне на браузъра

Ако сте избрали опцията да заличите „бисквитките“, трябва да знаете, че настройките за предпочитания ще бъдат изгубени. Освен това, ако блокирате изцяло съхраняването на „бисквитки“, много сайтове, включително и този, няма да работят оптимално, а опцията за излъчване в интернет (webcast) изобщо няма да функционира. Ето защо не е препоръчително да се изключва опцията за „бисквитки“ при използване на услугите ни за излъчване в интернет.
X