|
||
Онлайн бюлетин
Регистрирайте се в бюлетина, за да получавате актуални новини и информация от publics.bg |
НовиниОт България03.06.2021 г. 10:50 ч. УниКредит Булбанк отчита 50% ръст на преводите през мобилното си банкиране на годишна база
Ръст от 50% отчита УниКредит Булбанк в броя на преводите, направени от клиенти на банката през приложението за мобилно банкиране. Значителният ръст на годишна база към края на 2020 г. е резултат на постоянните подобрения и налични функционалности на Булбанк Мобайл, както и от променената среда, в която все повече клиенти се доверяват на дигиталните услуги и продукти на банката. Увеличение има и в броя на активните потребители на Булбанк Мобайл, които достигат почти половин милион. Подобна е и тенденцията при потребителите, които използват дистанционните канали за плащане на своите битови сметки – за изминалата 2020 г., плащанията на битови сметки през мобилното банкиране са нараснали с 50%, като тази тенденция се запазва и за първото тримесечие на 2021 г. В края на миналата година, близо 90% от всички плащания са извършени през дигиталните канали на банката – Булбанк Мобайл и Булбанк Онлайн. „Последната година засили темповете на дигитализация в УниКредит Булбанк. Създадохме необходимите процеси, така че да можем да предлагаме почти всички услуги дистанционно. Клиентът, имайки вече банката в телефона си, може да свърши почти всичко от разстояние: от откриване на сметка през заявяване и доставка на банкова карта до адрес, заявяване на спестовен план, кандидатстване за кредит, подписването на банкови договори и документи и други“, коментира Виктор Стоянов, директор на управление Дистанционни услуги и дигитални канали. Няма публикувани коментари Влез за да коментираш Интервю21.02.2024 инж. Лозко Лозев, Председател на УС и Изпълнителен директор на „Български ВиК Холдинг“ СъбитияНяма въведени записи в тази категория! АнкетаС какво транспортно средство стигате до работните си места? |
|