|
||
![]()
Онлайн бюлетин
Регистрирайте се в бюлетина, за да получавате актуални новини и информация от publics.bg |
НовиниОт България
![]() Bosch слага началото на кампания за устойчиво развитие в България
Дивизия Електроинструменти на водещия световен доставчик на технологии и услуги Бош даде началото на нова кампания под надслов „GreenPlanet“. Тя има за цел да облагороди горския фонд на страната с поне 1000 нови дръвчета и е част от действията на компанията в посока реализирането на международната инициатива Живей устойчиво #LikeABosch. Като използва името на кампанията, от началото на 2021 г. Група Бош представя своята политиката за устойчиво развитие чрез поредица от видеоматериали. В инициативата „GreenPlanet“ своеобразно участие ще вземат и потребителите, тъй като от всеки закупен от тях хоби или градински електроинструмент до края на месец май Бош ще задели средства за осигуряването на около 1000 дръвчета, които екипът на компанията ще засади през октомври. Обогатяването на горския фонд на България има множество позитивни ефекти. Сред тях са повишаване на качеството на въздуха, поддържане и развиване на биоразнообразието и намаляване на риска от природни бедствия. „За Група Бош, както и за дивизия Електроинструменти, „устойчивост“ означава отговорност към природата и обществото“, споделя Регина Симон, търговски директор на Бош Електроинструменти. „Продуктите и услугите ни са създадени да вдъхновяват потребителя и да подобряват качеството на живот, като предлагат иновативни и ефективни решения, щадящи околната среда. Вярвам, че клиентите ни ще припознаят инициативите под надслов Живей устойчиво #LikeABosch и „GreenPlanet“ и ще обединим усилията си в грижата за нашата планета“, допълва Симон. Освен това, Бош Електроинструменти разработва, развива и предлага устойчиви продукти и услуги на своите клиенти. Един от последните примери за конкретните действия е новата шеста версия на акумулаторната отвертка IXO в опаковка, произведена от 95% рециклирана пластмаса. Работата на дивизия Сградни технологии е пряко свързана с оптимизирането на употребяваните ресурси като електричество, вода, вентилация и инсталации на всяка сграда с цел пълноценното им използване. Чрез създаването на така наречените „умни“ сгради и разработването на технологиите, които влизат в тях, компанията осигурява устойчивото разпределяне на изразходваната енергия и минимален въглероден отпечатък. БСХ Домакински уреди България предлага електроуреди, създадени с грижа за ресурсите и опазването на околната среда, като процесът започва преди производството им и завършва с рециклирането на опаковките. Марка №1 в Европа направи голямата крачка в тази посока през миналата година с цялостно обновяване на богатия си асортимент от хладилници, перални и съдомиялни машини. Усилията на всички дивизии на компанията в България са част от дългосрочните ѝ цели за опазване на околната среда. В глобален план, през 2020 г. Бош превърна всичките си 400 световни локации във въглеродно-неутрални. Компанията е и първата индустриална организация в световен мащаб, постигнала нетни нулеви въглеродни емисии от използваната енергия от собствени и от външни източници. В допълнение, през 2019 г. Бош успя и да спести 0,4 TWh енергия, чрез подобрения на енергийната ефективност на локации ѝ, като целта е до 2030 г. тя да нарасне до 1,7 TWh. ![]() Няма публикувани коментари Влез за да коментираш
|
![]() |
![]() |
![]() |