|
||
![]()
Онлайн бюлетин
Регистрирайте се в бюлетина, за да получавате актуални новини и информация от publics.bg |
НовиниОт България
![]() Лидл България стартира мащабна информационна кампания за намаляване и рециклиране на пластмасата
„Рециклирането има смисъл“ – под това мото Лидл България стартира информационна кампания, която има за цел да популяризира намаляването употребата на пластмасата и да стимулира рециклирането. Денят за обявяване на кампанията не е случаен – 18 март е Световният ден на рециклирането. Затова именно на тази дата компанията насочва вниманието към темата. Чрез предлагане на продукти от рециклиран материал, серия от комуникационни активности и акции за почистване на замърсени локации, Лидл България ще насърчи потребителите да намалят употребата на пластмаса и да рециклират повече. В тази посока е и първата устойчива алтернатива от веригата – най-новите продукти за домакинство. През изминалата седмица компанията представи продукти за дома, направени от 95 до 100% рециклиран материал, с които дава втори живот на пластмасата. От днес до 21 март към тях се добавят и още артикули за дома, произведени с грижа за околната среда. „Всеки един от нас може да допринесе за това да намалим количеството използвана пластмаса в ежедневието си. Това е и целта, която си поставяме с тази кампания – да вдъхновим нашите потребители и да им покажем, че всяка малка крачка води към голямата промяна. Вече близо 4 години в Лидл България сме постоянни в усилията си за намаляване и рециклиране на пластмасата. Продължаваме да следваме тази посока и вярваме, че в лицето на нашите клиенти ще намерим още съмишленици – защото рециклирането и грижата за природата имат смисъл, особено когато обединим усилията си“, коментира Елица Георгиева, ръководител “Корпоративни комуникации” в Лидл България. Информационната кампания е част от мащабната стратегия на Schwarz Gruppe – REset Plastic, която Лидл България следва неотменно вече близо четири години. Тя цели избягване и намаляване употребата на пластмаса чрез редица мерки – намаляване и рециклиране на пластмасата, редизайн на опаковки собствена марка, почистване и премахване на пластмасови отпадъци от околната среда, както и разработването на иновации. ![]() Няма публикувани коментари Влез за да коментираш
|
![]() |
![]() |
![]() |